Informatiespecialist

Min van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties - 2020/4697

Den Haag
36,00 uur
20-11-2020
8 maanden
Verlengbaar
Geen maximum tarief
Senior
Between
Sluit over 14 uur
Customer Logo

Voor onze eindklant Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties zijn wij op zoek naar een Informatiespecialist


Informatie over de opdracht

- Doorleenconstructie is niet mogelijk.

- Uitsluitend Nederlandstalige CV’s indienen met het liefst een max van 5 pagina’s.
- Zorg ervoor dat alle eisen duidelijk terug komen in het CV. Het biedt daarnaast een groot pluspunt als ook de wensen & competenties terugkomen in het cv.

De afdeling Digitale Informatiehuishouding van Doc-Direkt faciliteert digitaal werken bij
verschillende kerndepartementen en uitvoeringsorganisaties van het Rijk. Dit doet de afdeling aan  de ene kant door bijvoorbeeld het ondersteunen van het gebruik van document management systemen en het leveren van adviesdiensten en projectleiding. Aan de andere kant wordt specialistische ondersteuning verleend voor specifieke vraagstukken zoals de automatisering van workflows, geautomatiseerde dataclassificatie maar ook toepassing van krachtige zoekmachines om informatie terug te vinden in omvangrijke bronnen (Zoek & Vind). 

Opdrachtomschrijving
We zijn op zoek naar een breed onderlegde ”informatiespecialist” die de informatievraag goed kan  doorgronden en in staat is deze via Zoek & Vind om te zetten in (combinaties van) relevante 
zoekvragen. Het gaat hierbij vooral om de syntax. Deze informatiespecialist is goed in staat om
daarvoor met de juiste mensen te praten, gerichte vragen samen te stellen en het
onderzoeksproces vast te leggen. Maar is ook in staat om bijvoorbeeld mee te denken over de  inrichting van metadatafilters, van een informatieportaal en de inrichting van de benodigde 
workflow voor een klant of voor een specifieke gebruikersgroep.

Opdrachteisen
- HBO+ werk- en denkniveau
- Ervaring met en kennis van (documentair) informatiebeheer en -dienstverlening en het gebruik
van relevante ICT-middelen
- Brede kennis van relevante kaders en regelgeving (bijv. Woo, AVG, Aw, BIR, Toepassingsmodel
metadata)
- Gelijkwaardig gesprekpartner kunnen zijn voor beleidsambtenaren, directiesecretarissen en
voor specifieke groepen gebruikers
- Goed kunnen luisteren; de vraag achter de vraag kunnen oppikken
- Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden, waaronder:
o Rapportages en hulpmiddelen kunnen opstellen
o Didactische vaardigheden voor instrueren en begeleiden van gebruikers


Eisen waaraan je moet voldoen

Knock-out

1 Kandidaat beschikt over een diploma op minimaal HBO+ niveau
2 Kandidaat beschikt over kennis van (documentair) informatiebeheer en – dienstverlening en brede kennis van relevante kaders en regelgeving 
3 Kandidaat heeft recente en relevante werkervaring bij de overheid op het  gebied van (documentair) informatiebeheer en -dienstverlening en het  gebruik van relevante ICT-middelen.


Waar verder de voorkeur naar uitgaat

1 Mate waarin de kandidaat beschikt over kennis van (documentair)  informatiebeheer en –dienstverlening, brede kennis van relevante kaders  en regelgeving 

2 Mate waarin de kandidaat beschikt over de genoemde competenties en  vaardigheden 
3 Mate van ervaring en/of affiniteit met de organisatie van de opdrachtgever  (gesprek) 
4 Mate waarin kandidaat de opdracht tot uitvoering kan brengen (gesprek)


Wie jij bent

- Onderzoeksvaardig, kennis van relevante (papieren en digitale) bronnen en mogelijkheden
- Sterk analytisch vermogen, verbanden kunnen leggen
- Kennis van semantische en linguïstische indexeringsfunctionaliteiten (synoniemen en
vervoegingen)
- Netwerkvaardigheid, weten hoe relaties te onderhouden
- Creativiteit
- Zelfstandigheid
- Nauwkeurigheid
- Pro-activiteit
- Dienstverlenende en klantgerichte instelling
- Kunnen denken in mogelijkheden en oplossingen (en niet in beperkingen of problemen)
- Representativiteit


Extra informatie

Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.

Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

Opdracht status

Between

Open

Opdrachten zoeken

Mike Veen

Mike Veen


Ik help je graag bij vragen of opmerkingen.

Deel deze opdracht

LinkedIn
Facebook
Twitter
Gmail