Medewerker Servicedesk

DICTU - 2021/4245

Assen
40,00 uur
27-07-2021
6 maanden
Verlengbaar
Geen maximum tarief
Senior
Between
Gesloten voor nieuwe aanbiedingen
Customer Logo

Voor onze eindklant DICTU zijn wij op zoek naar een Medewerker Servicedesk.


Informatie over de opdracht

Opdrachtbeschrijving:

  • Fungeren als aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen.
  • Registreren van binnenkomende meldingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesk.
  • Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling.
  • Aanmaken gebruikersaccounts via tooling.
  • Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren.
  • Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig.
  • Voortgangsbewaking van openstaande meldingen.
  • Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding.
  • Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen.
  • Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen.
Achtergrond Opdracht:
Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het ministerie ven Economische Zaken. Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 12.000 medewerkers. Deze functie is op de back office. Maximale reistijd 1 uur.


Eisen waaraan je moet voldoen

  • Voor deze opdracht mogen wij geen ZZP’ers aanbieden. 
  • MBO-4 richting ICT.
  • Ervaring op een ICT Servicedesk - 0,6 jaar.
  • Maximale reistijd 1 uur.


Waar verder de voorkeur naar uitgaat

  • Kennis van ITIL V3/4.
  • Ervaring met Topdesk is een pré.


Wie jij bent

  • Flexibel 
  • Analytisch
  • Zorgvuldig
  • Zelfstandig
  • Klantgericht
  • Sociale en communicatieve vaardigheden


Extra informatie

Wanneer u bij ons een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig.

Onder andere met betrekking tot de Wet Ketenaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot Eindklant.
Brokerpartijen dekken deze risico’s voor hun klanten af. Om de aansprakelijkheid te beperken zijn er een aantal maatregelen die genomen dienen te worden. Zo ook door Between.
- Allereerst is er de geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop alleen loonheffingen en BTW worden gestort, en worden betaald aan de Belastingdienst. Deze kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
- Beschikt u niet over een G-rekening dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
- Wanneer u eigenaar bent een Eenmanszaak leent u geen personeel uit, echter draagt u wel BTW af. Om hier zicht op te hebben, vragen we elk kwartaal een Verklaring Betalingsgedrag van de Belastingdienst op.
Als u hierover vragen heeft kunt ons altijd bellen op 020-5840859 of mailen op info@Between.nl

Vond je deze opdracht interessant, kijk dan ook eens hieronder

Opdracht status

Between

Gesloten voor nieuwe aanbiedingen

Opdrachten zoeken

Jesley Ronkes

Jesley Ronkes


Ik help je graag bij vragen of opmerkingen.

Deel deze opdracht

LinkedIn
Facebook
Twitter
Gmail